tiistai 8. toukokuuta 2012

Ketutus

Geääh! @____@ Olin suunnitellut tänne niin supercoolia merkintää, kunnes merkinnän tekoa aloittaessani bloggeri estikin minut lisäämästä enempää valokuvia! Jos siis haluan jatkaa kunnollista bloggaamista, minun on ostettava itselleni lisää tilaa! 2,45 euroa kuukaudessa (<-pienin mahdollinen hinta) ei kuulosta järin pahalta uhraukselta, mutta blööh! Alunperin omaksi ilokseni perustettu blogi tulisi nyt siis maksamaan?... .____.' Ja sitäpaitsi maksaakseen tuon kuukausimaksun minun on tehtävä joku hemmetin google wallet, jota ei ainakaan minun pankkikortillani pysty hankkimaan.~

Saa siis nähdä mitä keksin. Pahimmassa tapauksessa joudun lopettamaan bloggaamisen kokonaan. Muita konsteja ovat: perusta uusi blogi ja huijaa täten bloggeria, kirjoittele ainoastaan tekstiä sisältäviä postauksia (erittäin epätodennäköinen!) ja yritä jollain mystisellä konstilla onnistua hankkimaan se hemmetin google wallet ja maksa sillä joka kuukausi rahaa hukkaan. Miten siitä maksamisestakin sitten pääsee irti jos bloggaamisen jonain kauniina päivänä sitten lopettaakin? Tuputtavatko he laskunsa kuitenkin aina tännepäin? O__O

Jos jollain ystävällisellä sielulla on jonkinlaista tietoa tai vinkkiä asiasta, otan kaiken mielelläni vastaan! Muussa tapauksessa minun on ihan oikeasti harkittava bloggaamisen lopettamista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti