maanantai 19. syyskuuta 2011

Elämää ja Erotiikkaa

Päivät ovat muuttuneet tunneiksi ja tunnit minuuteiksi.
Minulle on tapahtunut sitä sun toista enkä aijo pysähtyä hetkeksikään.

Viimeiset kaksi viikkoa olen kiepsutellut paikalta toiselle, voittanut peli-illassa, katsonut Pussikaljaelokuvan, ostanut sinappia, potenut ennennäkemätöntä krapulaa, täyttänyt vuosia, käynyt kaksissa tupareissa, vieraillut erotiikka-messuilla ja suunnitellut kesäistä muuttoa (en kerro vielä minne).

Olen ollut oma itseni, mutta samalla täysin joku muu. Kuluvat naamarini paljastavat altaan naarmuuntuneen pinnan ja arpikudosta. Kokemuksia, joita ei voi enää unohtaa muttei myöskään ostaa kullalla tai timanteilla. 

Olen ikävöinyt seikkailuja, joita en ole vielä päässyt löytämään. Niitä sellaisia, jotka vasta odottavat minua siellä kaukaisessa maassa joka avaa minulle porttinsa hetkenä minä hyvänsä. Olen tulossa kuoresta, joka ei enää pysty tukemaan minua tarpeeksi pitääkseen sisällään.


Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti