torstai 9. kesäkuuta 2011

Lahjontaa

Jää usein kertomata, mitä juhlista jää loppujenlopuksi käteen. 
Minä sain paljon kivoja lahjoja! :3


Ensinnäkin, koulussa minua muistettiin todella ystävällisesti. Sain 100 euron kuvataidestipendin ja 50 euron oppilaskuntastipendin (ilmeisesti lukuisista esiintymisistäni koulun tilaisuuksissa). Lisäksi sain 25 euron arvoisen pääsylipun Rauman Summer Jazz:iin. Harmikseni en kuitenkaan pääse kyseiseen tapahtumaan, sillä Mikolta joululahjaksi saamani liput Ruissiin tulevat käyttöön juuri samana päivänä. :( Näin ollen palkintoni on nyt vapailla markkinoilla.

Maijorkalta helmikoruja


Hauskimmat lahjat tulivat ehdottomasti isosiskoltani:

Krapula-aamujen pelastus : D En tiedä, mistä siskoni päätteli minun tarvitsevan moista ;)
Jotkut eroottiset nopat :'D Koitettiin Mikon kanssa, mutta oli vähän lame. Sopii paremmin jonnekin bileisiin, joissa on paljon seuraa etsiviä sinkkuja.. Muuten ihan hauska idea!
Hauska jääkaappimagneetti pääsi ehdottomasti käyttöön!! Olenkin juuri ajatellut keräileväni jääkaapille vain jännittäviä magneettiyksilöitä. :3
Valtavan suloinen muovi/kuni sateenvarjo! Olen jo pitkään etsinut läpinäkyvää sateenvarjoa, ja sainkin olahjaksi tällaisen, jolla on lisäksi jopa pinkit pitsireunukset! Sisko väitti, että on ihan näköiseni. :'D Siitä en tiedä, mutta söpö se on.


Ja yksi kauniimmista lahjoista oli ihanien Tiran ja Akselin antama Kalevala-Koru

Aivan upea pronssinen kaulakoru, joka on kuin ritariajoilta. Olen aivan hulluna eskiaika-koruihin ja koristeisiin, joten tämä oli hyvin oivallinen lahja minulle. Sopii muuten aika täydellisesti erään pronssisen sormukseni kanssa, jota koristaa vihreä jalokivi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti