perjantai 29. heinäkuuta 2011

Inspiration

Heih pitkästä aikaa.

Viikko on pyrähtänyt ohitseni tajutonta vauhtia ja tässä sitä taas ollaan: perjantai. Menneen viikon aikana olen mm. odotellut miestä yövuoroista, vieraillut Raumalla, rakentanut kissojen kiipeily- ja raapimapuuta, seurannut sivusta korvien lävistäjää, uinut ja saunonut, veneillyt, harjoitellut uusia kappaleita tulevaa 50-vuotis syntymäpäivä-keikkaa varten, jäänyt eloon tuulettimen ansiosta ja osallistunut animoinnin pääsykokeisiin.

Tällä hetkellä vierailen taas Raumalla, sillä illalla juhlitaan ystävien kanssa perinteistä Mustan Pitsin Yötä. Mikolla on jälleen yövuoro, joten tämä ilta (=yö) kuluu ilman häntä. Toivon kuitenkin selviäväni ja palaavani kotiin pikaisesti takaisin, sillä kahden kisuvauvan ja miehen hylkääminen tuntuu pahalta. :(


Lähiaikoina olen nähnyt valtavan määrän omituisia unia. Olen aina ollut erikoisten unien asiantuntia, mutta nyt tuntuu siltä, etteivät ne jätä minua rauhaan. Toisinaan tuntuu siltä, että voisin vajota mielelläni unieni tuomaan uskomattomaan satuun, mutta toisaalta tietyt samat ihmiset pyörivät unesta toiseen päästämättä minusta irti.


Olen aina pitänyt unista ja maailmojen välisestä seikkailemisesta, mutta toisinaan tuntuu etten saa yön aikana juuri yhtään hetkeä lepoa. Näin ollen elän valppaana vuorokauden ympäri, vain siirtymällä paikasta toiseen.

Näiden mielettömän kauniiden kuvien taitaja on Josephine Wall.
Olen aivan lumoutunut näiden taianomaisuudesta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti