perjantai 20. toukokuuta 2011

Sing Till Your Throat Burns

Eilien päivä toi tullessaan kasan mukavia asioita!

Ensinnäkin; vihdoin varmistui tieto siitä, että 4.6.2011 minut todella lakitetaan Rauman lukion ylioppilaaksi! Se on ollut melkoisen varmaa, mutta on silti mukavaa saada sille vielä varmistus. Myös onnittelut ilahduttavat ja saavat minut ajattelemaan, että olen saavuttanut jotain todella suurta! :'D 

Hain myös vihdoin koulusta kuvataiteen diplomityöni. Nyt se komeilee olohuoneessamme. Siitä lisää ylemmässä merkinnässä!!

Ja viimeisempänä muttei vähäisempänä laulajien kevätnäytös! Oli aivan mahtavaa päästä jälleen esiintymään. Erityisesti kun minun laulamani kappale oli äärimmäisen liikuttava Kuutamon poika.:')
Esitykseni oli tarkoitus nauhoittaa videokameralle, mutta kohtalon saattamana videokameramme akku loppui juuri sillä sekunnilla, joten saamme tyytyä vain muutamaan valokuvaotokseen.

Mekko ostettu H&M:stä viime kesänä
Minun on muuten kuulema tultava ensi viikon torstain musiikkiopiston kevätkonserttiin. Vaikken siellä itse esiinnykään, niin huhujen mukaan minulle tarjottaisiin stipendi! :') 
Sain stipendin myös viime vuonna, jolloin minun sanottiin ansaitsevan sellaisen erityisen luontevasta ja elävästä esiintymisestäni. En malta odottaa kuulla, mistä hyvästä tämän vuoden stipendini on tulossa! :'')


Jos jotakuta kiinnostaa laulutaitoni, niin tässä yksi youtubevideoni 
vuoden 2009 joulunäytöksestä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti