keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Toisinaan onnistaa!

Jees! :'> 
En ajatellut kauheasti kehuskella, mutta pakko kai minun on välillä onnistumisistakin mainita! :--)

Suoritin tiistaina teoria 3/3:n primavista kokeet saamalla niistä täydet pisteet. Lisäksi eilinen iltani kului musiikkiopistolla pop/jazz-laulun 2/2-perustason suorittamisen parissa. Arvosanaksi tuli Erinomainen ja olen ihan valtavan onnellinen siitä! 

Olen oikeasti stressannut näitä juttuja sen verran, että moinen onnistuminen tuntuu aivan uskomattoman hyvältä! (vaikkei näiden aarvosanojen suuruus kai merkitse tulevaisuudelleni mitään..)

Muutaman viikon päästä minun on suoritettava vielä primavista-laulun, mutta eiköhän se siitä mene jo paljon itsevarmemmin tämän kaiken jälkeen. :'>


Anteeksi tämä hehkuttelu, mutta olen vain ihan kamalan onnellinen, kun kerrankin onnistun todistamaan olevani jossakin erityisen hyvä. Tämä on minulle niin iso juttu, etten enempää nyt voisi toivoakaan!
(okei, paitsi kesätyöpaikkaa, jota minulla ei VIELÄKÄÄN ole, ja tietysti unelmieni opiskelupaikkaa, jonka saavuttaminen on vielä sitäkin vaikeampaa.. Mutta haave kerrallaan, eikös? ;> )

Olen muuten Raumalla jopa lauantaihin saakka. Muusikot pyysivät minut esiintymään paikallisessa Cafe Salissa huomenna perjantaina, joten sinne sitten vetämään pienimuotoista jamittelukeikkaa. :--)
Tervetuloa kuuntelemaan 19.00 lähtien, jos suinkin kiinniostaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti